Nu har äntligen den lilla kommit ut.
Alice ska hon heta.
Hilda blev så glad när hon kom hem så det första hon gjorde var att gå och hämta mammas IPhone och ge till Alice - det finaste man kan göra!
Men lite senare när Alice skulle bäddas ner i Hildas gamla filt så kändes det inte helt ok att låna ut sina grejer.
Idag tog Hilda med sig filten till dagis. Men som tur är har Alice fått en ny av farmor & farfar.
Därunder kan hon värma sina 52 cm och 3775 gram.
torsdag 12 januari 2012
fredag 23 december 2011
tisdag 20 december 2011
torsdag 15 december 2011
måndag 28 november 2011
torsdag 22 september 2011
söndag 31 juli 2011
onsdag 27 juli 2011
måndag 27 juni 2011
Snickra
Idag har jag och pappa varit på Jula och handlat lite grejer. Det ska bli en ny veranda på framsidan.
tisdag 14 juni 2011
Camping
Igår var jag med farmor och farfar i deras husvagn på Läppe Camping. Vi la om ett platt golv i förtältet så nu snubblar jag inte så mycket där.
fredag 10 juni 2011
torsdag 9 juni 2011
fredag 13 maj 2011
fredag 1 april 2011
torsdag 17 mars 2011
Weekend i Orsa
Nu är jag på väg mot Orsa. Där ska vi spendera helgen med skidåkning och annat roligt. Första stoppet blev på Max i Uppsala. Muums
torsdag 3 februari 2011
Disk
Jag brukar hjälpa pappa med disken. Det är svårt att nå upp till skåpen men jag är bra på att riva ut grejerna ur diskmaskinen.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)